God kväll

Nu är det inte många dagar kvar tills mitt hjärta fyller 3 år! Får handla det sista inför kalaset i morgon medans han är på dagis. Lillskrutten har pratat om bebis hela dagen & att vi glömde att ta ut den när vi var på BB i går. Han var så inställt på att han skulle bli storebror i går stackarn & det var jag med! Annars hade jag alldrig sagt att vi måste åka för bebisen vill komma ut. Nu blev han ju så besviken i stället verkade det som. Ikväll när han kollade på Bolibompa så såg han en film om hur en kille fick ett syskon & då sa jag att SNART får du också ett sånt & då såg man riktigt hur glá han blev & sken upp :) Inge värkar idag el så mer änn lite molvärk i morse. Fattar inte vad som hände i går,var det en dröm lr? Känns som det nu! Jag fattar lix inte,slempropen lossnade med blod jag fick starka värkar & det rann & tröck på som fan! Men nee inge värkar när jag kom fram,inge vattenavgång,INGENTING! hade jag inte kännt att något var på G hade jag alldrig ringt ju! Jag kunde inte lägga mig ner pga smärtan fick panik helt enkelt. Då kan det ju inte vara starka försvärkar tycker jag? Jag är som ett frågetecken just nu. Vad var det som hände? Var så jäkla inställd på att det var på G. Måste ju vara på G också eftersom det blev sådär,kan ju bara sätta i gång igen helt plötsligt men då kommer jag inte våga fara in,känner sig så dum precis som man ljuger att man hade så ont innan. Men jag hoppas dom har förståelse med tanke på min 1a förlossning :) Gäller att vara beredd.

Dåligt samvete av att jag inte följde med Liam på Mini-kul idag men jag klarade inte av att passa någon speciell tid i morse & vi sov ända till kvart över 9 så vi hann inte & ville verkligen inte stressa heller. Nästa Ondag hoppas jag att kunna gå dit med honom iaf. Känner mig så dum nu när jag inte orkar hitta på så mkt med honom :( Skulle ha varit på buspalatset men jag orkar inte krypa runt där med honom nu & även om han klarar att leka själv så vil jag inte släppa honom ur sikte lix. Man kan ju inte bara sätta sig ner & ta det lungt & fika el nå. Så lätt att det händer något,särskillt om det är mkt barn där & andra föräldrar som inte har ett dugg koll på vad deras barn gör. Så har det nästan varit varje gång vi varit dit tyvär :( Det är inge trivsamt då,känns som man måste passa andras barn som springer upp & ned i ruchkanorna så ingen kommer till skada! Skulle vilja åka till badhuset i Iggesund någon gång också,Liam har alldrig varit & badat där så det vill han göra säger han. Men det får nog vänta tills bebisen kommit ut i sånnafall & jag hatar verkligen badhus :( Kan varken ha bikini el badräckt! Hatar att visa upp mig så lite klädd haha. Tänk om man kunde tajma in någondag när det nästan är folktomt där? Tror det alltid är mkt folk där nu när badhuset i Hudik är under renovering.

Nej! Nu ska jag kika runt lite innan jag lägger mig & sussar brevid Liam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0