Humm?

Undra om det är något på G nu då? Innan jag var & badade så märkte jag att kankse en bit av slemmisen gått,denna gången var det med blod iaf typ orangefärgad (ursäkta känsliga läsare) Iaf så fick jag värkar på engång efter att den gått med Liam & det brukar ju sätta i gång påengång om det är blod. Men jag vet inte det var så lite & inget mera har kommit så kanske var något annat men vad i sånnafall? Känner mig knepig i magen men jag vet inte om det är värkar precis. Kanske dom kommer smygandes & dom är väldig svaga typ som en dockännsla,ahh jag vet inte! Blir tokig :( Men hoppas barnvakterna är beredda om det sätter i gång i kväll/natt nu då :)

Kommentarer
Postat av: Emma (mamma till Viggo)

Det är så spännande gumman <3 Du svarar inte mer på MSN så antar att ni åkt in!? Tänker på dig gumman.. Kramis

2010-02-09 @ 21:37:04
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0