Hur?

Jag fattar inte hur man ska koppla i kupevärmaren i bilen? Fredrik säger att vi har ett uttag i garget & att det bara är att dra sladden dit men jag har ju ingen sladd för den är borta helt plötsligt. Har velat haft hjälp att kunna ha kupevärmaren på men icke! NU i morse startade så klart inte bilen,fick ta Fredriks bil som jag alldrig har kört & det är automat så det var inge roligt men det funkade ju. Jag vill att min bil ska funka men den är helt död nu :( Skitbilar! Tror den startar om den får värmas lite granna men hur ska det gå när jag inte kan få i gång kupevärmaren? Ska till mamma sen & gå ut med Ragge & hon skrev att hon hade en kabel i garaget men undra om den passar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0