Nää

INGENTING händer :( Jag är less på att vara stor & klumpig nu! Varför är jag så otålig? Den kommer när den kommer är inget jag vill höra just nu. Jobbigt att knappt kunna klä på Liam ytterkläderna innan vi ska åka till dagis. Jag får sånna sammandragningar men inget mera. Kunde bli rikitga värkjar i stället & att det var över nu tycker jag.

Denna månad kom jag på att jag inte får någon lön ju :( Trode jag skulle få från Försäkringskassan eftrsom jag fick ett brev om att jag var beviljad havandeskapspenning från & med 4 Jan. När jag ringde & pratade med dom sa dom att jag kanske inte hade skickat in alla papper om inkomstuppgifter men det HAR jag vilket hon sen såg. Då sa hon att dom inte ens hade kollat på min sgi el vad det hette så jag har ingen aning om när jag får pengar & jag har ingen aning om hur mkt jag får ut i föräldrarpenning :( Hur tror ni jag ska kunna betala mina räkningar denna månad frågade jag henne,hon sa då att hon ksulle skriva att det skulle påskyndas lite. Jäkla puckon! Om dom ser att jag sökt från 4 Jan ska dom väll kunna fixa det påengång & inte bara skita i det. Usha,ingen på försökringskassan gör sitt jobb tycker jag. I morgon ska jag ringa dit igen & kräva att jag ska ha mina pengar denna mån. Vilket dom borde fatta själva eftersom jag slutat jobba & inte får ut någon lön,annars hade jag väll alldrig sökt hp ens.

Tråkväder idag igen :(

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja försäkringskassan är ju dum i huvudet dom!

Jon har fortfarande inte fått sina pengar sne han var hemma dom där 10 dagarna! helt sjukt..

Dom är ju så himla sega och dumma så fyy!!



Dom förstår inte att man har utgifter å räkningar att betala! oj oj oj säger jag bara!

2010-02-09 @ 10:47:16
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: sofie

Fredrik fick inte pengar han heller när han var arbetslös en månad dom hade glömt att göra en utbetalning :O Tror dom gör så med vilja bara för att jävlas med folk!

2010-02-09 @ 13:05:18
Postat av: ewa

FK är så där knäpp i huvudet!!! dom skiter i o att folk behöver pengar till att betala räkningar,bara dom själva får lön!!!

2010-02-09 @ 18:16:29
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0