Ont inatt

Ja,inatt har jag haft ont på ett knepigt sätt. Det har lixsom inte bara varit som värar i magen vilket är det värsta jag vet utan det har strålat mera bakåt ryggen & bränt på ett konstigt sätt,det har varit mkt lättare att tagit sig igenom dom värkarna! Men inte var det roligt precis men det gick bra att ta sig igenom dom som sagt. Trode jag skulle måsta fara in ett tag faktiskt för jag har vaknat & haft värk många gånger i natt men tänte att ähh det är bara falsk alarm el inte på G riktigt ännu så jag avaktar. Har haft mkt samandragningar idag & slemproppen lossnar HELA tiden nu! Så inte tusan kan det vara många dagar kvar tycker man,kanske får fara in snart,inatt kanske?

Nu ska jag kika efter en ny mobil IGEN :o Min är helt knäpp nu sen simkortet la av fasst jag fick ett nytt ju! Det hörs inte när det ringer så jag har hela tiden missade samtal på telefonen,det är för att dte inte går att sätta på någon ringsignal för när jag går in på den menyn där man ändrar signaler så stäng telefonen av :( Hra ju tappat den i hundskålen med vatten i en gång men sen funkade den ju bra efter det ändå men det är nog efter det kanske som kommer efter. Alltid ska telefonerna krångla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0