Oroligt

I magen det blev nu då :O Efter att jag duchat fick jag en värk,tror det var en värk iaf. Vet ju inte riktigt hur dom små värkarna känns men jag antar att det var en sånn. Hos bm idag pratade vi om min fölossning & hur snabb den var & hur man skulle bete sig om vi inte han in el så. Det finns ju en stor risk att vi får hemma & det sa även hon men då skulle det gå så fint så. Inget att göra änn att vänta & se! Men vid MINSTA tecken ska jag åka in även om det kankse inte är dax. Öhh jaha? NU då lr? Har lite ont i bland Jag blir galen att inte veta hur det SKA kännas. Jag vet att jag bara kommer vakna på natten/morgonen för att kissa & sen säger det bara pang & jag har värkar HELA tiden :( Vill ju inte åka in ändå nu bara för att man ha små ont. Då avtar det väll i bilen på väg in el så registreras det inte ens några värkar & vi får åka hem snopet igen :( Kan jag inte få en dag & tid när det kommer sätta i gång? Skulle vara BRA då kan man planera lite iaf :P Ska iaf lägga mig & mtysa med en sovande Liam nu & se om man får några starkare känningar för nnu gör det ONT igen! El ont men det är en jäkla sammandragning kan jag säga. Men få inte falska förhoppningar nu bara,säkert inget på G ändå utan det är nog bara vanliga förvärkar,är ju inte ens dax ännu så. Men eftersom den är halft ute redan så kanske det sätter igång redan nu! Bm sa ju att den kan komma när som helst nu. Är ju öppen 2 cm också vilket faktiskt INTE är bra för mej tyvär! Lika så att tappen nästan var helt borta. Det betydde att det skulle gå mkt fortare när det väl var dax,passar ju mej precis,NOT!

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0