Så fort...

Fredrik kommer hem ska vi åka & köpa tidningar till farmor & åka till henne med dom sen vidare till Hudik för att köpa nytt batteri,hoppas bilen stratar sen bara! Måste även handla det sista till tårtorna,stressigt. Jag har fått huvudvärk igen :( Undra om det beror på graviditeten har haft ont i huvudet nu i flera dagar. Högt blodtryck är det inte för det har jag kollat ju. Men något är fel det känns iaf! Ibland svettas jag som en gris & ibland fryser jag,är yr ibland också & mår illa tvärt.I går slog hjärtat dubbelslag också,vet inte om det beror på att jag har förg hög puls kanske?

Nee,nu är det dax att försöka få på Liam en blöjja innan vi ska fara.

Kommentarer
Postat av: Mona

symtomen du har tyder på lågt hb alltså lågt blodvärde

2010-02-11 @ 19:32:14
Postat av: Juggen

Grattis Liam på 3 årsdagen!! :D

2010-02-12 @ 09:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0