Söndag.

Denna morgon började jag med att bädda ur allting i spjälsängen som jag bäddat,känns inte så roligt :( Men katten har förstört ALLTING i den nu & Fredrik tvättar alldrig sängkläderna pluss spjälsängsskyddet fasst han lovat så det får bli min uppgift precis som förväntat. Hoppas inget går sönder i tvätten bara :( Allting var ju nytt & inte precis billigt me Tummen heller. & Känns så trist att filten jag fick i julklapp är helt förstörd den kommer alldrig att gå att få ren. Har haft dörren stängd men den lämmnas öppen av andra & för Fredrik får han ligga där så :( Vagenn gjorde jag rent & tvättade men i går sa Liam att kattfan låg i den igen & nu är ALLT i hela vagnen fullt av hår igen & jag orkar bara inte tvätta allting igen & dammusga ur den igen,särskilt inte med en dammusgare som inte funkar :( Hur lagar man en sån? Den fick vi precis & borde inte gå sönder så snabbt men jo då såklart! Nu ska jag packa ner vagen igen men den får vara hårig tills Fredrik fixar det,annars får bebisen inte ha någon vagn el säng!

I morgon ska vi till Söderhamn på sjukhuset :( Roligt i detta väder! Sjukt att dom inte kan ta en Biopsi i Hudiksvall,skandal att måsta sitta & åka till Söderhamn ju. Blir att stiga upp väldigt tidigt i morgon & fara i väg i säkert snöstorm!

Kommentarer
Postat av: ewa

Skulle jhu avta vädret.och mitt på dagen i morgon lite sol.så vi håller tummarna

2010-02-21 @ 13:47:29
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Mona

dra plast över vagnen eller kör in den i rummet du ej andvänder och stäng dörrn va enkelt sofie!!!

2010-02-22 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0