Badkar

Igår kväll fick jag mkt samandragningar & ont igen & mkt tryck neråt. Måste stiga upp & bada vid 12 i går & då känndes det mkt bättre sen. Jag vill inte ha så ont före utan att det sätter i gång. Bättre ändå att allt bara plötsligt startar kanske? Man blir bara påmind om vad som komma skall när man har värkar även om dom är små. Man vet ju att detta är en barnlek änn så länge tills dom riktiga värkarna sätter i ändå tycker man dessa är hemska :O Jag får paniiiiik när det gör ont & funderar vad fan jag gett mig in på igen! Hur jag kan vara så dum? Missförstå mig inte nu för jag vill såklart ha bebisen i famnen men jag vill inte gå igenom det man måste göra före :( Måste verkligen prata med min bm om igångstättning,måste våga fråga det! Bm jag hade först sa att jag måste nog läggas in denna gången för igågnsättning pga att det gik så otroligt fort! Haha dom får ju en chok när dom tittar på diagrammet från förlossningen hur jäkla fort det gick! Vill inte föda hemma el i bilen :( Så jag måste verkligen fråga om det. Känns mkt tryggare av att veta att jag är på plasta när det sätter i gång lix & att jag kanske hinner med smärtlindring.
Nästa vecka får bebisen gärna komma ut då den anses att klara sig utan kuvös utanför magen. Nästa Fredag är jag ju i v 35 & bara 5 veckor kvar så dax att fråga om igångsättningen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0