Bort med julen?

Idag funderar jag på att plocka bort alla julsaker. Inte för att jag är jätte less på dom men lika bra att ta bort dom när dom ändå ska ner. Så idag ska jag tvätta lite gardiner,synd bara att man inte har något strykjärn! Kanske jag kan låna någons? Funderar på att åka & hälsa på mormor också men vi får se vad jag hinner med.

Igår hade vi besök av Desen,Sofie & deras barn :) Var länge sen sist. Tror det var när vi var ner till dom i Gävle vi sågs sist. Efter vi haft dom på besök kom Johanna hit & vi käkade pizza. Undra vad man ska äta idag då? Dessa dagar har varit 0 med inspiration till mat. Skönt när man inte behöver laga maten själv i bland ;)

Skönt med vardag igen,fasst för mig spelar det ingen större roll precis som är hemma hela dagarna nu haha men ändå så håller man bättre koll på vad det är för veckodag. & så är det öppet på stan om man skulle bli syssloslös någondag så är det bara att åka in. Men i morgon är det sundsvall som gäller,aif på vad vi hoppas. Då ska vi försöka fixa alla bebissaker som behövs & tapeterna & färg. Hoppas bus Liam håller sig i skinnet bara! Tror det är dax att göra ett besök på Buspalatset snart så han får busa av sig lite <3

Nee bäst jag går & slänger i lite gardiner i tvättmaskinen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0