Ett steg tillbax

I toalett träningen för lille Liam. Det som gick så himmla bra ju! Men jag VET att det brukar gå i perioder när man tränar utan blöjja. Han vill mer änn gärna skippa blöjan men han vill inte gå & kissa & bajsa längre på toaletten el i pottan utan säger hela tiden att han inte är nödig. Jag frågar honom minst 100gg om han är kissnödig el bajsnödig men NEJ det är jag inte säger han bara för att bara 1 sek efter kissa el bajs på sig. Idag kom han & sa till mig att Nisse hade kissat på golvet i tvättstugan haha,förstod mkt fort att det inte var Nisse eftersom Liam var dyngblöt i byxorna. Nu åkte det på en blöjja iaf,vet inte om det är rätt men jag får ju byta byxor & hela kittet hela tiden. Får prova i morgon igen!

Nee,undra vart Fredrik tog vägen? Tog lång tid för att träffa studeivägledaren! Jag & Liam har tråkigt el iaf jag. Liam ligger på golvet & myser med sina snuttefiltar <3 Han är trött säger han. Ska gå & fixa med tvätten nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0