Hemma igen

Äntligen hemnma igen! Men inte så varmt & mysigt hem man kom hem till precis 13 grader :( Tur att det stiger ganska fort då man eldar. Var in & hämtade babyskyddet på Lekstugan,tyvär hade dom inte färgen jag ville ha så vi fick välja mellan en helsvart el svart med brunt innuti vi tog den med brunt. Var hos Bibbisbarngaderob en sväng också för jag måsta ha en varmare mössa till bebisen,finns INGENSTANS i hela hudik som har en varmare vintermössa för bebisar tror jag. Köpte ju en på rea på Lindex men insåg att den var för tunn. hittade iaf en hos Bibbi som tur var pluss en massa annat. www.bibbisbarngaderob.se kika där

Tröjja till Liam men tror den var för liten :(storlek 94
P.op boddy storlek 50.
P.op byxor storlek 56 :)
Nallephu boddy storlek 56.
Mössa,inte så speciellt snygg men hittar ju alldrig någon som är av tjockare slag.

Idag kom iaf Remissen,ska till Söderhamssjukhus den 1 Mars. Kommer ringa på Måndag & kräva en snabbare tid typ i mitten av Feb el nått. Tänker inte fara dit samma vecka jag ska ha bebis. Man vet ju inte alls när den kommer den kan komma nu den kan komma i morgon el i mitten av Mars. Men jag vill verkligen veta att allting är bra innan bebisen kommer ut så man kan slappna av lite. Skulle det vara farligt måste den ju bort forta! Annars kan man ta det lite lungt när man vet att den inte är farlig vilket jag HOPPAS att den inte är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0