Hemskt

Denna morgon blev inte som planerad precis. Fredrik steg upp med Liam & jag skulle sova vidare men vid 7.30 ringer pappa & säger att Fredrik måste åka dit för Ragge har troligtvis fått en hjärnblödning :( Så jag fick skynda mig att klä på mig & göra mig i ordning på någon minut & skjussa Liam till dagis så Fredrik få fara tebax & hjälpa till att bära in Ragge i bilen. Dom har åkt till vetrenären nu! Igår var han helt som vanligt ju! Vad fort det kan gå med allting både på människor & djur. Hoppas att dom kan rädda honom <3



Kommentarer
Postat av: ewa

usch vad hemskt!ja de går fort när de väl händer:(....fin blogg du har fått:)

2010-01-18 @ 11:59:31
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur gick det med Ragge? :( Tänkte på han hela dagen igår och hur ni hade det... Inte kul när husdjur (familjemedlemmar) går bort.

2010-01-19 @ 08:49:18
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Sofie

Han fick komma hem igen :) Det var något fel på innerörat & balansen. Det blir ungefär samma symtomer som vid hjärnblödning.

2010-01-19 @ 10:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0