Jobbig kväll

Liam var så trött & somnade vid 7 tiden men för att sen vakna & fortfarande inte ha somnat om. Han som ska till dagis i morgon :( Inget hjälper heller! Inte nog med det så har kattfan varit i farten igen & pissat ner kläderna i torktumlaren. Tvättade all tvätt idag för jag hade inga rena byxor,har inte hunnit tagit ut det på engång det blev tort & luckan var såklart öppen,FAN! Jävla äckelkatt. Trode Fredrik hade slänkt ut honom idag eftersom jag varit borta typ hela dagen men han hade vägrat att gått ut. Jaha,men då är det väll bara att kasta ut honom ändå då! Han måste ju ut & pinka. Nu har han gömt sig under sängen,kommer han fram så är det han som åker ut i snödrivan med huvudet före! Fan nu måste vi tvätta om tvätten 2 gg pluss torktumla. Klockan är ställt på 7 i morgonbittti,hur fan ska man orka? Nu blir det att vara vaken HELA natten! Tur för honom att vetrenären inte är öppen nu & han kan ju hoppas på att jag lugnat ner mig tills i morgonbitti då dom har öppet. Vi har sagt att vi INTE kan ha en katt som pissar sönder kläder men ändå så har vi kvar honom. Han har ju något fel som börjat pissa inne helt plötsligt,alla andra vintrar har han gåt ut & pinkat. Jag tänker inte ha kattlåda inne kan jag lova. Han går ändå inte på den om vi har den framme. Det stinker kattpiss nere nu igen :( ÄCKLIGT! Han förstör ALLING för oss,det låter kanske överdriver men jag LOVAR att han är en riktig satkatt som älskar att förstöra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men testa ha kattlåda? Klarar man inte av att ha kattlåda kanske man inte ska ah katt?? Alla katter vill inte gå ut och kissa, många som inte vill det när det är kallt, TROTS att de gjort de tidigare år. Det behöver absolut inte vara nå fel på katten!!!!



Sen kan det vara urinvägsinfektion/ Urinsten med. Kolla upp det hos vet! Sen finns det jättemkt folk som kan hjälpa med sådant.Inte snällt mot katten som det är nu.

2010-02-01 @ 13:26:09
Postat av: sofie

snällt mot katten? Det är väll snarare vi som är snäll mot katten som låter honom bo kvar fast han har gjort skador för flera tusen ÖVERALLT där vi bott. Han river tex sönder väggarna om han inte får mat på stört & då kan han yss ätit för 10 min sedan. Han klättrar ända upp till taket. När vi bodde i stan så rev han loss golvet där. Får han inte som han vill på stört så gör han sönder något & då tycker jag att vi är snäll på våran katt som låter honom bo kvar här. Vet du hur mkt vi har fått betala för alla skador som han orsakat igentligen? Överallt där vi bott har vi fått betala flera tusen. & det hära med kattlåda,har vi kattlåda så kissar han bara brevid den ändå & nej det är inte uvi el njursten,då skulle han väll pissa överallt men det är bara i torktumlaren & ibland inte varje dag. I går vägrade han att gå ut men då måste man bara kasta ut dom så dom kissar ute då är det alldrig något problem. Ja menar en katt lider väll inte av att behöva gå ut & sätta sig brevid bron i rabbaten & göra sina behov sen gå in igen?

2010-02-01 @ 16:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0