Kallt

Brr,kul att komma på nedervåningen i morse & känna världens iskyla! 15 minus rättare sagt. I går var det så varmt inne i hsuet så jag sänkte elementet på Liams rum & då blev det kallt nu när det är kallt ute. Vardagsrummet har vi avstängt eftersom vi brukar elda & få upp graderna därinne till nästan 30 ibland. Nu vet jag inte om jag ska elda el inte,måste ju inte till stan snart & hämta ut babyskyddet & hanlda sen hem & göra mat. Iof kan ag inte åka på länge eftersom jag märkte att jag inte hade några kläder att ha på mig idag så det var bara att börja tvätta nu väntar jag på att maskinen ska bli klar så jag får slänga in kläderna i torktummlaren & kan göra mig iordning,bara stress idag! Idag gör det ont igen desutom :O el det trycker på så det känns som någon sticker en kniv i mig :( Började i går kväll.

Ska det aldlrig sluta snöa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0