Kattjävel

Fattar inte varför vi inte bara tar bort honom el ger bort honom! Jag orkar inte känna denna kattpisstank i tvättstugan hela tiden bara för att det är vinter & kallt ute. Jag orkar inte tvätta om kläder hela tiden för att han pissat ner dom. Stänger jag dörren till tvättstugan river han sönder väggarna här inne :( Jag vet att en katt som börjar pissa inne är sjuk på något vis & skall igentligen tas bort. Men det är svårt när vi haft honom sen vi bodde i Hudik & det är lääänge nu,då var han ju våran bebis. Nu har jag skurat ur torktumlaren men lukten är svårt att bli av med det stinker amoniak. Det är även jobbigt att han vägrar att vara ute vi får kasta ut honom då vi tycker att han varit inne för länge & måste ut & pinka & det borde en katt hålla reda på själv men det klarra han inte längre. När vi kastar ut honom står han & skriker utanför bara. Förut trivdes han med att vara ute men fick alldrig chansen när vi bode på Bergstigen pga att alla gammlingar tyckte synd om honom när han var ute en stund & stog & ropa på honom & gav han mat. Synd att folk alldrig kan lära sig. nu är han ju helt förstörd! Att man alldrig får ha katter i fred. Synd han som var en snäll & speciell katt förut. Nu bara pissar han inne klöser sönder ALLTING & tigger mat konstant :( Varför klarar vi inte av att ge bort honom? Men vem vill ha en katt som pinkar inne& i torktumlaren? Jag vill kunna ha torktumlaren öppen utan att kattfan ska gå dit & pissa ner allt! Blää för katter!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår dig! :( Vi kan sakna Felix ofta!! Saknar att ha katt ibland.. men vi har bestämt att aldrig mer skaffa husdjur, inte på länge iaf, kanske om Viggo tjatar då han blir äldre!? Men just nu är det faktiskt skönt att inte ha nå husdjur...



Och måste vara fruktansvärt jobbigt med en katt som kissar inne och håller på! :(

2010-01-16 @ 21:42:52
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Molly säger att Nisse kan flytta till hennne

2010-01-17 @ 10:17:53
Postat av: sofie

Vill du ha en katt som pinkar inne då?

2010-01-17 @ 11:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0