Kväll i Stocka

Ja, och på alla andra ställen också. Liam somnade precis,han var helt slut stackarn! Han brukar lägga sig kl 7 när han ska upp till dagis men ikväll blev det 1 timme senare. Tur han somnade påengång i af <3 Trode inte han skulle göra det eftersom han blev lessen när Fredrik skjussade hem Viktor, han ville att pappa också skulle natta honom. Vet inte vad det blivit med Liam nu men någon fas måste det absolut vara! Han blir skogstokig om någon av oss måste åka på kiosken el något, då ska han ha 1000 pussar & kramar innan man ska åka & han håller lixsom fasst runt halsen på oss & skriker. Idag när Fredrik åkte & handlade lite snabbt på kiosken gallskrek Liam under hela tiden så han blev allderless svettig & hes :( Han får sånn panik & ångest över att någon åker. Lika är det ju på dagis nu också gruvar mig för i morgon,tur det är Fredrik som lämnar. När vi var på Stormyra sist ville han så gärna stanna där & sova över men då hade han inge ombyte & jag var inte beredd på det så Fredrik lovade honom att få sova där i helgen. Jag VET att det är bra om han gör det & dom vill ju så gärna att han sover över hos dom. Nu när vi frågar honom om han ska sova hos farmor & frfar i helgen säger han att han inte vill göra det. Så är det hela tiden nu! Undra om det är mitt fel att det blvit såhära? Jag har väldigt svårt för att lämna bort honom om ens bara 1 timme :O Får sådan ångest på nått vis & saknar honom. Han kommer säkert att grina om vi lämnar honom där & då blir det värre för mig :( Även fasst jag vet att skulle vi komma tebax 5 min efter att ha gått & frågat om han vill följa med hem igen skulle han blåvägra. Fredrik säger att han SKA sova borta i helgen men jag vet inte. Vill ha honom hemma ju :( Vill inte att han ska sova borta! Men jag vet att han får det bra & har det roligt hos dom. Så ni ser vem det hänger på eller hur? Ja, mig! Men jag känner också att det kan vara bra att han sover där. Det är nog därför det blviit såhära pga att jag inte klarar att lämna bort honom. Alla barn sover väll hos sin mormor/morfar,farmor/farfar? Det gjorde jag & tyckte det var roligt. Det tycker ju han med! Ahh,vad svårt. Fredrik tror det kommer bli problem när förlossningen startar också om han skulle måsta sova borta då el att någon kommer hit & vi måste åka in. Men då är det lixsom ett måste ändå på något vis. Nee,vi får se hur det blir. Jag vet att jag är töntig men jag saknar min snutt så mkt när han inte är här känns bara tomt & tråkigt & man blir lessen & funderar hur han har det HELA TIDEN! Jag vill nog ha kontrollen över honom själv kanske?

Vad jag skriver! Jag vill ha glass men det finns ingen glass. Vill få bort smaken av vitlökssås ur munnen haha. Åt nämligen kebabtallrik till middag ikväll. Liam,Viktor & Fredrik åt pizza,hade varit gott det också men ähh man kan inte få allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0