Less

Vad less jag blir på att läsa i ht. Vad hemskt att dom får skriva utan fakta igentligen! Stackars vikarierna som jobbade på avdelningen i sommar :( Hoppas dom inte tar åt sig av det som skrivs! De övriga fasstanställda som jobbade under sommaren nämns ju inte ens,vart var dom? Tur att hon från facket höll med & skrev att man inte kunde skylla på vikarierna.
Och om nu hennes läge var så instablit varför skickade sjukhuset hem henne igen kan man ju undra? Nee fy allt är bara påhittat.

Jag längtar tills jag utbildar mig till uska. Då ska jag söka jobb i Hudik & skulle jag någongång få en fasst tjänst så skulle jag alldrig klanka ner på en vikarie iaf! Blää jag blir så förbannand!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0