Nee fy

Vad tråkigt det har blivit på dagarna nu :( Särskillt nät Liam är på dagis! Idag hade han grinat igen när Fredrik lämnade honom,lika så för mig i går. Men det går över så fort vi går utanför dörren skönt nog! jag hoppas att han trivs där som han verkade göra förut. Annars känns det inge roligt ju,särskillt inte när vi är hemma om dagarna. Men det är ju viktig  att han kommer hemifrån en stund & träffar kompisarna iaf. Jag skulle vilja jobba men det går ju inte nu :( Vill iaf göra NÅGONTING! Kan ju igentligen gör mkt som att hälsa på kompisar tex men blir alldrig av. Gå ut & gå skulle jag vilja göra men det är omöjligt :( Jag vågar inte ge mig ut på längre promenader änn bort till mamma & pappa för då är jag rädd att jag inte tar mig hem igen. & om jag ska ut & gå vill jag ta med mig Alma men hon drar hon så förbannat så jag får så ont i magen & sammandragningar :( & lös får hon heller inte gå överallt ju. Tur att hon kan vara lös själv på gården utan att gå någonstans iaf! Bara att släppa ut henne själv :) Men tycker synd om henne när hon inte får gå ut på längre promenader. Ska göra ett försök ändå tror jag innan vi ska hämta Liam.

Bilden av en stor fet semla har fassnat i huvudet & vill inte försvinna! Jag vill ha en NU! Men NEJ dom undrar fan hur mkt semlor om dagen vi äter här hemma. Pinsamt!! Om ni undrar varför alltid semlorna på kiosken är slut så är det vi som köper upp alla :P


Kommentarer
Postat av: Emma (mamma till Viggo)

Ååå, gott med semlor!!!! :D Sugen jag är.. Det ska Malin baka så vi ska bjuda på lördag då vi fyller år istället för tårta :D ska bli sååå gott...



Men gumman, om du vill kan vi ses nån dag :) den 10feb börjar iaf minikul...

2010-01-26 @ 22:23:04
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Linda

Ät semlos Sofie. det är gott. skit i vad andra tycker å tänker ;) haha

2010-01-27 @ 00:30:07
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0