Onsdag

Jaha idag är det Onsdag & inte mkt har hänt. Gubben har jag ingen aning om vart han tagit vägen,skulle bara in & lämna en lapp & hämta ett verktyg i garaget så vi kunde flytta upp sängen hit upp. Antar att det är garaget han fassnat i fasst jag sa att idag behöver du väll inte vara där eftersom du var där i går men tyvär verkar det så ändå. Nu äntligen är han påväg hem igen,ringde precis! Skulle ha varit till mormor & smörjt nå sparkmedar hur man nu gör det? & med vad? Skulle även hälsat på Fredriks mormor som vi inte gjort på över 1 år nu :O Men tar det på Fredag istället tror jag om hon är hemma & hoppas på att inga andra måsten kommer i vägen!

Nu vill jag ha Fredag & helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0