Riva

Nu vill jag börja måla taket & riva tapeter i det blivande sovrummet här uppe. Längtar tills det är klart & man får börja inreda det. Synd bara att vi inte äger huset ännu! Jag vill så gärna köpa det sen när kontraktet går ut. det gör vi nog också om vi får lån förståss. Vi har ju förköpsrätt på det så hoppas att vi kan köpa det. Jag trivs så bra! & Jag längtar tills vi kan renovera köket :D Gud vad fint det kommer att bli när allt är klart. Men mkt som ska göras både utvändigt & invändigt. Det ska bytas brädor & ,målas om,byggas ny altan & göra nytt kök som sagt. Göra ny toa nere,en stooor :) Ska slå ut väggen mellan toan & tvättstugan & göra toa av allting. Sen är det tapetsering i datarummet här uppe & byta golv men det är ju inte så stora kostnader som att renovera ett kök tex. Ja,mkt jag vill göra! Men mest köket. Det ska vara vitt såklart ;) Så den dagen vi får lån & kan köpa huset ska jag sätta mina planer i verklighet.

Fredrik & Liam åkte en sväng till garaget & hämtade något till bilen så jag är ensam hemma. Allderless tyst & lugnt :) När dom kommer hem ska vi åka & hälsa på mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0