Slö

Idag har jag varit slö hela dagen lång,antar att det beror på nattens dåliga sömn! Hoppas denna blir bättre. Det var med nöd & näppe jag tog mig upp för sängen efter jag la mig & vila en stund. Men måsta bara masa mig upp för det behövdes handlas lite. Usha hur jag såg ut men jag orkade inte byta om eö fixa till håret så jag såg ut som hej kom & hjälp mig! Bebisen trycker på något otroligt & det är knappt jag vågar gå på toletten :( Fattar inte varför jag inte åker in & kollar igentligen. Snart rammlar det väll ut en bebisi toletten i stället. Känns precis som innan Liam kom ut med huvudet under förlossningen fasst utan värkar. Jag hoppas igentligen att det sätter igång snart nu! Fasst kommer att sakna magen ändå.

Blev Tacos till middag & nu väntar efterrätt med coktailefrukter & grädde,mums!

Kommentarer
Postat av: ewa

Klart man kommer sakna magen!!Mne ni ska väl ha fler än 2 barn;)

2010-01-14 @ 18:43:40
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alina va fint. Harry om det blir en kille? Hehe...

2010-01-14 @ 19:15:02
Postat av: sofie

Ewa: Ja visst ska vi ha det :) Hoppas jag på iaf!

2010-01-15 @ 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0