Smärta

Nu är jag less på att ha ont :( Varför kunde jag inte bara fått pencilin när jag var hos tandläkaren & betalade över 300 kr? Hela käkbenet känns som ett enda stort sår på vänster sida & jag kan inte gapa många cm. Har ont hela tiden även när jag inte rör munnen. Måste verkligen tebax i morgon men jag tänker fan inte betala då igen. Men hur ska jag hinna med allt? Liam ska på dagis,vi ska till barbmorskan,Liam ska hämtas på dagis orkar inte vänta tills på Tisdag. Kanske måste gå till en läkare också eftersom det sitter i käken & bakom tanden. Det har spridit sig ner i halsen så jag knappt kan svälja ändå fick jag inge pencilin,helt sjuk! Fick bara spola rent där utan bedövning fasst jag sa jag ville ha bedövning. Usha det är mkt just nu :( Ont överallt iprincip & inte hinner man vila upp sig inför förlossningen heller ju. Nu vill jag bara blir bra igen!

Kommentarer
Postat av: ewa

usch inte roligt att ha ont:(

2010-01-10 @ 09:48:40
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0