Snöstorm

Igår hade jag starka förvärkar & tryck neråt. Är lite rädd att det snart är något pågång :O Det är ju för tidigt kan jag tycka. V 32 idag! Har kännt av lite idag med. Verkar som jag läcker fostervatten också,så har det varit länge nu.
Blir nog inge mera jobba för mig nu känner jag. tur att jag fick havandeskapspenning säger jag bara. Jag som trode jag skulle kunna jobba ända fram till förlossningen. Ajaj vad ont det gjorde nu! Hoppas det bara är magknip! Kanske åker in & kollar om det fortsätter. Utifall det skulle vara på G så kan man ju kanske stoppa det? Men säkert bara starka förvärkar. Hade sånna med Liam också men inte att det tröck på!

Snöstorm idag kan man säga! jag hade tänkt farit på jobbet & lämna lönerapporten men tror jag skickar den med mamma i mprgon istället. Vill inte ut & köra i detta väder iaf.

Kommentarer
Postat av: ewa

Usch jobbigt m förvärkar hade jag m pontus oxå riktigt starka!! inga m per tack och lov.

God fortsättning!

2010-01-01 @ 11:50:38
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Uscha, jobbigt gumman :( ta det lugnt och vila mkt.. åk in på förlossningen och låt dom ta CTG-kurva så ni vet hur det ligger till.. kan ju kännas skönare sen... puss

2010-01-01 @ 17:05:14
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0