Startklar

Allt var bra hos barnmorskan. Blev bara lite chokad över att bebisen redan fixerat sig & ligger väääldigt långt ned! Så den kan komma när som helst nu. Den var startklar sa hon,kan tycka det är lite tidigt med tanka på att jag bara är i v 33 ännu men men. Bebisarna brukar inte fixera sig i denna vecka på omföderskor utan oftast så blir det i sista veckan el så blir det vändningsförsök. Magen hade planat ut rejält & det känner jag ju! Går mkt lättare att andas nu & jag känner mig knappt gravid om det inte vore för foglossningen. Magen känns som borta & ibland tror jag att bebisen komit ut under natten utan att jag märkt det haha! Det har ju börjat tryckt på neråt & jag kännde det irla till neråt benen innan vi kom till barnmorskan. Efter att hon klämt & kännt så började jag att få värk typ som mensvärk fasst svag & har det ännu! Men det är nog bara nå förvärkar kanske? Efter barnmorskebesöket käkade vi på Donken sen fikade vi på Dackås,börjar bli en tradirion det dära haha. Sen åkte vi mot dagis & hämtade Liam <3 När vi kom hem åkte Liam kälke & Alma jagade snöbollar :) Liam leker en stund med lego nu efter lite mellis,alma har somnat :)

I morgon blir det dagis igen & sen efter det åka & ta spruta för lille Liam igen. Barn ska ju ha 2 doser av influensavaccinethoppas det går lika bra som sist men det är nog inga problem! Han är ju så duktig :)

Nu ska jag kila ner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spännande gumman, snart kanske ni har bebis hos er <3 ååå...

2010-01-11 @ 18:46:55
Postat av: Anonym

det var jag som skrev innan :) hoppas allt är bra gumman.kram

2010-01-11 @ 18:47:39
Postat av: ewa

Men gud tror inte du komme att gå fulla graviditeten iaf.. får nog förre v 38 tror jag:)

2010-01-11 @ 20:06:54
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0