Fy!!!

Var en pervo gubbe som ringde nyss & frågade om jag sålde en brudklänning,la ju ut den jag inte kunde ha på annons. Trode han var seriös först,det var hans 19-åringa dotter som skulle ha den sa han & han undrade ifall jag kunde gå in på hennes sida & kolla eftersom hon var modell så kunde ja säga om jag trode den skulle passa henne,så det gjorde ja. Då kom det upp naken bilder på henne :( Han frågade vad jag tyckte om hennes kropp & om jag tyckte hon var sexig mm,då sa jag men hon är ju naaaken,ja hon är naken modell. Då var det en han jobbade med helt plötsligt,PERVO! Hon stog modell för honom sa han,då la jag på.
Läskigt med sånna äckel gubbar,det finns då folk till allt nu för tiden!

Han var nog inte ute efter klänningen utan han ville bara höra vad jag tyckte om hennes kropp,blääääää!

Kan det inte vara någon seriös som ringer för?

Tänkte kolla nummret & anmäla men finns inte med på Eniro,kanske man ska ringa polisen ändå?

Kommentarer
Postat av: Linda

Men dra mig åt skogen!

Fy fan vilket pervo :O Huaa!!

Såna folka borde inte kunna få ringa till någon.



Vart har du lagt ut brudklänningen då,alltså på vilken sida?!



Hoppas allt e bra annars!

2010-07-11 @ 00:34:21
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: sofie

Linda: På abc annonser och bröllopstorget,ja fyyyy äckligt!

2010-07-11 @ 10:55:13
Postat av: Emma Viklund

Men usch... Så äckligt med alla typer som kan ringa :( Fy!

2010-07-11 @ 18:21:30
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Tobiasamal

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-04-11 @ 12:43:11
URL: http://tobiasamal.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0