Klänning

Jag la bud på en jätte fin brudklänning på Tradera för ett tag sen,trode jag inte skulle vinna den MEN det gjorde jag!
Idag fick jag hem den & den var vackrare än vad jag trott MEN såklart är det ett men med i bilden alltid!
Den var för liten,dragketjan kunde jag bara få upp några milimeter :( FAN! MEN (igen) Jag kanske har någon på G som kan lägga ut den lite,säkert inte allt men det SKA jag gå ner så nu är det hårdkörning!
For direkt på Ica & köpte soppor,ja jag vet den värsta & sämsta bantningsmetod ever! Men nu MÅSTA jag!
VV är kanon på alla sätt & vis & kommer alltid annars att köra det men eftersom man går ner sakta men säkert iaf NU med det när man har kört det ett tag så måste jag köra på någon som går snabbre & hoppas,hoppas detta verkligen gör det nu så jag kommer i den. Dena andra klänningen jag har är ju för stor :(
Känns som allt är emot oss nu med allt,särskillt nu denna månad,då alla DYRA räkningar kom.
Bilskatter,bilförsäkringar,sånt som man som tur är inte får varje månad men som just kom denna mån då man måste lägga vart enda öre på bröllopet! Jaja,allt går om man bara vill,tror jag? Det är faktiskt nu vi behöver mera pengar så man får allt klart,orkar inte tänka bröllop nå mera snart! Vill ha ALLT klart nu!
Det är lix saker till Liam & Fred som fattas nu som skulle vara skönt att köpa nu men det går INTE :( Kommer blir såååå stressigt sen. Tänk om man kunde vinna några tusen nu,då skulle vi bli glaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0