klart

Gick inte att sy ut min klänning så jag fick låna en av Mira som hon måste ta in & göra lite ändringar på,den var jätte vacker! Lite ovanlig faktiskt typ gudinnestil stuk på den 2 delad med en kjol & typ korsett med guld detaljer :)
Ska ta nya mått i slutet av Juli eftersom jag går ner i vikt nu :) Trode alldrig att jag skulle passa i en sån klänning & har alltid tänkt klänningar som man döljer allt man kan med men jag tyckte att jag kunde bära upp den rätt fint ändå. Synd att man har taxöron till bröst bara men annars så :)

Är det inte någon väldigt smal person som ska gifta sig snart? Då kan ni köpa min klänning för billigt! är en 36a tydligen men det stämmer inte alls.tan mer än 34 om inte mindre!

Kommentarer
Postat av: ewa

Kul m bröllop! Vi vill se mycket bilder sen!! och på den fina kläningen låter super fin!!

2010-07-04 @ 22:43:09
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud så vacker du kommer att vara :)

Hoppas att du lägger upp bilder sen på bröllopet =D



Hur är det med er annars då?

allt bra hoppas jag!



2010-07-07 @ 22:24:43
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0