Något är inte bra

Både jag & Liam har fått sömnproblem! Jag somnar kanske inte förens 2 halv 3 & när jag precis då ska somna in så vaknar Liam,ja halv 3 vaknade han i går natt & började hoppa/sparka/slå/leka i sängen,kul! Blev ingen sömn då heller,idag fick vi iaf sovmorgon till 4.30,UNDERBART,somnade vid 2 tiden i natt om inte senare men 2 timmar klarar man väll sig på med sömn lr? Neeee,ser ut som ett spöke! Påsarna under ögonen bara växer & växer.
Alina blir så arg på honom,skriker rakt ut när han vaknar. Men som tur är har hon lätt för att somna om,brukar skrika till argt sen lägga sig på sian för att somna om,sen sover hon till halv 12 bland så på hennes sömn är det då inge fel på haha.

Undra vad man ska göra åt Liam´s problem? Åt mina finns det kanske något att prova men Liam behöver verkligen sova som bara är 3 år! Han brukar lägga sig nu när han har sommarlov vid 9 som senast & ändå vaknar han 02:30 & är hur pigg som helst. Han säger att det är ljust nu & då ska man kliva upp,förstår att han såklart inte kan klockan men han borde ändå känna sig trött & kunna lyssa på oss vad vi säger att det är natten.

Usha,hur ska vi orka med Järvzoo idag? Känner inte för det,vill sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0