Sörsjön

Ikväll följde Johanna me mig & Liam till Sörsjön,Liam badade & guud vad härligt det var i vattnet,skulle tagit med mig badkläder jag med. Skön kväll i kväll,Liam har nyss lagt sig & sovit efter att ha lekt med grann pojkarna som bor här under sommaren,går bra fasst dom inte förstår ett ord vad den andre säger haha. Tror dom är från Tyskland el nå.

I morgon blir det upp tidigt,ska åka till Järvsö zoo,om det inte blir för varmt.

N har vi kanske fotograf till dopet & Bröllopet också,var en tjej som skulle börja jobba som fotograf som ville ställa upp gratis,hur bra är inte det? Synd att jag är så ovan att stå framför kameran,känner mig bara fånig :( Men ska försöka göra mitt bästa! :)

Nu ska jag fortsätta i tvättstugan,bye!

Kommentarer
Postat av: Madeilene

det kommer gå bra ;)

2010-07-22 @ 14:08:28
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Henryida

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-08-05 @ 09:59:18
URL: http://henryida.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0