Ähh

SÅKLART,passade inte någon av Bolerosarna till klänningen! Klänningen gick ju mera åt färgen ivory så det skar sig jätte mkt med kritvita Bolero´s :( Ahhh,blir tokig! Ska man måsta beställa en Bolero i ivory nu då? Dom är ju så dyra & nu blev det ännu dyrare när jag köpte dessa :( Men dessa kan man ju ha ändå i sommar som tur är.
Vill verkligen ha en Bolero för att jag vill dölja ryggen lite,det sticker ju ut fett här & var & det är ju inte snygg precis,desutom kan det hända att man måste ha en eftersom i vissa kyrkor får man inte vara baraxlad :(
Frågan är ju om man ska strunta i en bolero & köra utan & skita i om det hänger ut lite här & var,det gör det väll kanske på dom flesta men jag är ju så petig! Ändå skulle jag alldrig ens tänka på det om det gjorde det på någon annan,är man inte lustig så säg? Sjal vill jag inte ha heller,svårt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kör utan bolero!

Du är så fin sofie :)

2010-06-15 @ 11:17:50
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0