Hudik

Ja,idag var det ju stängt på dagis & jag hade likt som varje år glömt bort det så det var bara att vända hem igen!
Åkte på Bvc för att Alina skulle få vaccin,usha vad hon skrek & blödde som en gris! Fulla mina tröjja med blod :(
Lillvännen min <3
Blev ett besök på stan med Johanna också & guuud vad bråkig Liam var! Han sloggs & sloggs som alldrig förut :(
Hittade iaf nå kläder på rea till Alina & skjorta med slipps till Liam som han ska ha på dopet/bröllopet :)
2 st Bolero´s till mig,måste se hur det blir till klänningen,hittade 2 som var fina men igentligen var det ingen jag tänkt i från början :( Det jag ville ha är en sden bolero men dom kostar ju fan mer än klännigen :O Kan ju bli fint detta också & mkt,mkt billigare :) Pluss att dessa går att anväda annars också det kanske inte en siden bolero gör.

Provade även min vigsel ring som är klar nu,det är jätte fin med en liten sten i mitten & för varje bröllopsdag har Fredrik sagt han ska bygga på 1 sten <3 Måste även slipa upp våra förlovningsringar,dom var jätte sliten mot för dom nya! Men det ska jag inte göra förens 1 vecka före bröllopet så dom är nyslipade då :)

Nee,nu ska jag dricka upp mitt kaffe & sen gå ut en sväng. Bye!

Kommentarer
Postat av: Jeppemargit

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-10-18 @ 13:47:52
URL: http://jeppemargit.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0