Planering

SÅ mycket planering det är kring ett bröllop,trode jag alldrig :O Man skulle ju ha börjat planera detta för 1 år sedan!
Man tror alldrig att det kan vara så mkt som det verkligen är,även om det är ett enkelt bröllop.
Har väll kommit en bra bit på vägen men ännu är det mkt kvar.

Jag har:
Fixat klänning
skor har jag sen förut
bh som blir bra till klänningen
tiara (snart iaf)
Skickat inbjudningar
bokat festlokal
köp lite inför dukningen (ej klar helt)
fixat mat (catering)
Börjat köpa lite dryck (blir inte så jäkla mkt om man börjar lite nu)
Fixat en som sjunger under vigseln & dopet
bokat kyrkan
Skickat in hindersprövning & fått godkänt.
Frågat om tärnor/bestman,Fredrik har dock 1 kvar att fråga!
Smycken
Alinas dopklänning (har ju Freds mamma & pappa hemms hos sig)
& lite annat smått som man måste ha på sig.


Har inte:
Fått tag på någon som kan göra uppsättningar (bara kanske)
Letat klänningar me mina tärnor
fått tag på en Bolero
haft samtal med prällen
fått tag på någon som kan diska & städa festlokalen & fixa allt tills vi kommer dit
Inte hittat några kavajbyxor åt Liam, bara väst,skjorta har han redan tror jag.

Säkert en massa saker jag glömt! Verkligen mkt saker som man måste fixa!

& det skulle ju inte sitta helt fel att vinna lite pengar,det behövs ju det också!

Någon som kan tänkas ställa upp med att jobba lite & tjäna en slant där ute? Håruppsättning el diska & städa? Hör gärna av er om ni vet någon/några! Alla tips är varmt välkommnat :)


Jag är så rädd att det kommer att vara något som som jag glömt & så står man där på dagen D! Vill bara att det ska bli en underbart bra dag & kväll!

Vi kommer inte att åka i väg någonstan el så efter bröllopet utan sover hemma som vanligt,vill inte åka i från barnen & särskillt inte på Alinas dopdag <3 Men kanske helgen efter att man far i väg på något hotell,bara jag & Fredrik om det går att fixa barnvakter & så,vill inte åka i väg långt heller när man har barn,kanske till hotell södra berget el något,vi får se! Men något sa vi väll försöka unna oss iaf :) Tänkte önska oss bidag till det i stället för presenter,om folk nu vill lämna sådant. El att folk bara köper till Alina,blir ju rätt mkt annars kanske,både till oss & henne men det är självklart frivilligt hur man gör med det :) Man behöver inte ge något heller,det är inte det som är viktigast ju! Huvudsaken är att det blir en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snabba på o boka dag vi ska kolla på klänningar. Måste va en lör kan ej släpa med ungar. Tänk att therese ska hinna boka resa hit också

2010-06-14 @ 11:05:02
Postat av: Anonym

Snabba på o boka dag vi ska kolla på klänningar. Måste va en lör kan ej släpa med ungar. Tänk att therese måste boka resa hit också

2010-06-14 @ 11:07:06
Postat av: Linda

WHAT? ska du gifta dig?!!!! :O



Oj oj oj ... vad roligt :)

många lycko önskningar till er från oss :)

2010-06-14 @ 13:49:21
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: sofie

Linda: tack så mkt! :)



Sus: Det får väll ni prta i hop er om för mej spelar det ingen roll,det e med dom andra du ska höra ju. Men vi far till sundsvall finns inge klänningar i Hudik

2010-06-14 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0