Varmt

Idag har jag & barnen spenderat förmiddagen i Stamnäs tillsammans med Sofie & Andereas & deras barn :)
Jag fick även mitt hår uppsatt jätte fint av Sofie,hon ska fixa det tills bröllopet & ingen är gladare än vad jag är just nu! Så skönt att det börja släppa bit för bit nu & lösa sig,igår känndes det som allting bara skulle bli tok. Tack för att det finns snälla människor som ställer upp :)

Kl 17.15 är det dax för genomgång i kyrkan,öva på att gå osv,det börjar kännas verkligt nu & NERVÖST! Sen kan jag inte låta bli att få dåligt samvete över Alinas dop heller,det blir ju såklart mer fokus på bröllopet nu,vi har ju tex redan varit med om ett dop & vet hur det går till & så,pluss att många säger ju vi kommer på bröllopet,jag själv kallar det bara bröllop men ibland kommer jag på att säga bröllopet & dopet för det är ju så det är!
Nu får ju Alina dela dagen med oss,vare sig hon vill det el inte men jag tror hon kan bli gla för ett sånt minne också att mamma & pappa gifte sig samtidigt som hon döptes,tror ni inte? Jag kommer iaf att lägga mest fokus på henne även om det är svårt nu när man måste planera så mkt för en vigsel också,men när själva dagen kommer ska jag lägga fokus på henne! Därför jag inte vill åka bort på bröllopsnatt samma dag,just för att det är hennes dag också :)

Jag ska färga mitt hår brunt nu igen,trött på detta gula hår nu! Det blir inte den blonda färgen som ja vill ha det i så lättast med brunt,trivs bäst i det också,dom hade även rea på hårfärger på ica,perfa!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0