2 veckor i morgon

I morgon blir Alina 2 veckor :O Hallå,stoppa tiden nu snälla! Var på bvc idag & vägde & mätte & hon var så duktig så :) Har gått över sin födelsevikt nu,skönt att veta att hon växer & mår bra.  Synd att Liam inte kunde följa med dit bara :( Han ville följa me & hålla henne i handen sa han,var ju meningen vi skulle dit i går så han kunde följa med men då blev det ju sjukan i stället. Men det blir ju fler gånger också!

På Lördag ska jag ge mig på ännu en klädbytardag på missionskyrkan i Hudik,denna gången för att införskaffa vår/sommarkläder,tyckte jag nyss var dit & handlade vinterkläder haha. Liam & Alina ska vara med pappa i stan så dom är nära till mig utifall Alina blir hungrig,ska ju självklart pumpa ur 2 flaskor som han kan ta med sig & ge henne om hon blir hungrig men känns ändå bra att dom är i stan utifall det tar för långt tid så hon vill ha mera mat. Men ska skynda mig allt jag kan men det är ju så mkt folk! Gäller att ta kölapp i rätt tid,inte för snabbt & inte vänta för länge hellerför då kommer man ju alldrig därifrån. Liam behöver regnkläder & gummistövlar,gympaskor som han kan ha på dagis & lite nya kläder.

Nu ska jag kika runt lite till innan det är någon som vaknar för mat,sen är det dax att hämta gofisen på dagis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0