Finns det någon bebis?

Känns som det ALLDRIG kommer komma ut någon bebis! Blir Galen,igår som jag hade så ont. Kände att jag började få lite ont i magen i går efter att vi ätit mat på Stormyra,brukar få det ibland men då går det oftast över på en gång så jag sa inget & vi skulle ju ändå åka hem innan det blev allt för sent för Fredrik & Viktor att ta sig en tur på skotrarna. Kännde att jag hade ont i bilen & det var väldigt oroligt i magen men sa inget då heller för jag tänkte att bara jag kommer hem & får ta mig ett bad så försvinner det,bilfärden hem känndes som den tog flera timmar & när vi väl kom in i Stocka så kännde jag nästan att nee,det går inte jag måste vända & fara in igen men vågade inte säga något. Ville bara komma hem! Väl hemma så kutade jag in med Liam i badrummet & började bada medans Liam lekte i bebisensbadbalja & blötte ner HELA sig själv,kännde hur jag fick lite panik över att Fredrik är ute & åker skoter & att han inte brukar höra sin telefon då. Har mkt sammandragingar & ont & är skit rädd. Sen ser jag att det ligger nå rödfärgat i vattnet & antar att det var ytterligare en del av den mysiga slemproppen som gått fasst med blod & då tänker jag att JA,nu är det verkligen dax & hoppas upp ur badet & ska ringa till Fredrik men det tar ett tag innan jag hittar telefonen i väskan för jag skakar så mkt :( Måste försöka byta alla kläder på Liam men jag klarar inte att få på honom torra kallingar,som tur är hade Fredrik stannat skoter & svarade & dom kom hem på engång. Jag hade så ont så jag ville bara vara själv så Fredrik fick skjussa hem  Viktor,känndes taskigt när han precis kommit men ja, jag klarar bara inte av att ha någon här när jag har värkar. Fick lite panik när han skjussade hem honom & jag & Liam blev själv igen men tänkte att jag åker inte in för det är säkert falskt alarm som vanligt,pluss att det var så trångt i bilen också & det är inte så kul när man vänder & vrider på sig av smärta. Men efter en ganska lång stund så försvann det mesta vilket jag blev glá för men samtidigt så jäkla besviken! Nu när det startade så jäkla olägligt & allt så man måste köra hem folk typ så kunde det väll fan startat också. Hoppas det drar i gång nu snart! INTE i kväll/natt utan NU snart. I går när jag lagt mig så fick jag ont i gen & vågade inte somna utifall det skulle dra i gång när jag vaknade igen senare på natten,kommer ju få panik när jag känner att det går lika fort som sist & inse att det inte blir smärtlindring denna gången heller :( Jag tänkte ringa in & fråga om dom sätter i gång mej i morgon (dag) men vågar inte för jag vet att dom vägrar. Men hur roligt är det att inte våga somna om kvällarna & vakna HELA tiden & varapå helspänn?

Liam har sovit jätte dåligt i natt igen & hostat & hostat & drömt mardrömmar & pucklat på mig med sparkar & slag hela natten typ,han drömmer så otäcka drömmar verkar det som. Skriker & grinar & slåss,drömmer säkert om nå monster el nå :( är säkert febern som gör det. Dessutom hade Alma hoppat upp i sängen fasst hon inte får nu när hon löper :( Blod fulla sängen så hon fick vi bädda åt i datarummet & stänga dörren,hon sov iaf hela tiden tror jag hörde inte ett ljud förens nu på morgonen då jag klev upp & öpnade åt henne,då sprang hon direkt upp på sängen igen. Hon fattar ju inte varför hon inte får ligga där nu när hon får det annars men det är så äckligt när dom löper :( Inte sover hon på golvet heller om vi bäddar nedanför våran säng.

Nu har jag ringt & medela dagis att Liam inte kommer idag. Han har fått mera feber nu tror jag han kom nyss upp till mig & är allderless stekhet :( Lilleskrutten min,hoppas han blir frisk snart igen så alla får sova ut ordentligt. Måste vara jobbigt med denna hosta men tror det är något som går för det var många på dagis som hade denna hosta nu.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Prova ring in och överdriv i allt du säger. Du kan inte få mer än ett nej, och då har du ju ialf försökt!

Vi har oxå en hund som alltid ligger i sängen. Tikskydd funkar utmärkt hela dagarna/nätterna så man slipper allt blod :) bara ta av när dom går ut. Kanonbra!

Lycka till och hoppas bebis vill titta ut snart!!

2010-03-08 @ 12:26:18
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0