Hej!

Idag blev jag inlagd på BB igen. Har haft så ont i nacken/ryggen & en svår migrän så jag har inte kunnat tagit hand om varken Alina el Liam :( Fredrik har fort gjort det mesta här hemma. Jag har bara legat i sängen & grinat av smärta. Dom på BB ville att vi kom in idag för attt kolla upp min nacke & för att väga & mäta Alina sp vi åkte in & fyfan vad hemskt det var att kliva ur sängen & åka bil in. Väl där inne grina jag & skrek så jag fick ligga i en säng & få lite massage sen kom det narkosläkare & kollade på min nacke & dom beslutade att jag skulle få morfin & en massa annat preparat & bli inlagd. Gud vad det var skönt att få morfin!!! Åkte hem på eftermiddagen då dom ansåg att jag kunde det. Nu är jag lite bättre men äter medicin & så som håller värken lite borta men känner nu igen att nacken gör ont :(
Nu har jag kommit igång med ammningen iaf & det känns bra. Liam är jätte trotsig & skriker som bara den & då kommer migränen tebax. Vet inte vad jag ska ta vägen i bland men det SKA bli bättre. Tycker synd om honom idag när han inte fick följa med till sjukhuset med Alina fick,han förstår ju inte att hon måste följa med eftersom hon är bebis. Jag hoppas att hans trots går över snart,antar att det blir bättre när han blir mera van med en ny i familjen.
Han har blivit så STOR sen Alina kom haha,konstigt att han har varit så liten han med! Det går för fort tycker jag.

Usha nu mår jag illa igen,har spytt idag pga migränen :( Blää! Nu MÅSTE jag bli frisk,detta var inte som vi tänkt att det skulle bli precis :( Jag hade alldrig räknat med att man kunde råka ut för något sånthär ju! Men nu vet jag det till nästa gång iaf.

Nu måste jag be Fredrik smörja in mig i nacken med någon salva.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad har dom gjort med dig egentligen. Usch vad jobbigt. Tycker synd om dig. Hoppas de blir bättre med Liam, stackarn inte lätt att förstå allt när man e liten. Ta de lugnt nu barre å krya på dig. De e tur att man e 2 om dom små när sånthär inträffar. Hoppas man kan träffa er snart :)

2010-03-15 @ 22:42:51
URL: http://zaralindgren.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Men fy så jobbbigt gumman! :( Jag led av nån hemsk ryggsmärta som kom och gick ibland efter graviditeten, den var så hemsk att jag trodde jag skulle dö !:( Kunde knappt andas för att det gjorde så sjukt ont mitt på ryggen... usch... Måste varit pga edan, men hur mkt jag än ringde så fick jag inga råd eller så... Dom sa att det kunde ha med å göra att man låg fel då man ammade osv.. Öh, okej? Dum som jag var så åkte jag ju aldrig in, även om vi var nära att ringa ambulans ibland, men det gick över till slut konstigt nog..



Så hemskt då man ska lida efter graviditeten då man bara vill njuta av att bebis är här m.m.



Men det låter som du har det mycket mycket värre än så jag hade. mitt kom och gick ju, var inget jag kände av hela tiden och varje dag...

2010-03-16 @ 07:47:59
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: ewa

Usch tycker synd om dig:( Hoppas de vänder nu så ni får mysa ihop er som en familj..blir ju svårt för Liam oxå när du har så ont och inte orkar/kan....kämpa på:) kram

2010-03-16 @ 11:46:41
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Linda

Men fy stackare. Migrän är ingenting å leka med. fy tusan! det är det värsta som finns!!

Vilken tur att du fick morfin och grejer, men varför har du fått så ont i nacken?! =S



Hoppas du blir bättre snart!

2010-03-16 @ 13:52:14
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0