Hemma IGEN.

3e gången vi kommer hem från BB nu. Har mått så dåligt & haft så ont så fick fara in igen,har ingen koll på dygnets timmar längre känns det som :( Idag fick jag åka ner på poeration & blev tappad på blod som dom sen förde in i ryggraden,ville inte först men insåg att jag måsta ge det ett försök för att kanske bli bättre & jag tycker jag har blivit det men vågar inte hoppas på för mkt ändå. Det var så hemskt att bli stucken igen & vi fick lämna våran tös på BB,igentligen fick inte Fredrik följa med men jag ville verkligen det så tillslut så fick han det.
Måste säga att all BB personal är fantastiska & dom på op,dom vet hur dom ska göra! Träffade narkosläkaren jag hade under förlossningen också & jag är inte sur på henne el så för jag vet att det var jag som ville att dom skulle försöka så många gg & det är lätt hänt att det blir såhära efteråt att det läcker ryggmärgsvätska.
Jag är så glá att folk har hjälp mig nu när det varit så svårt! Barnpassning/djurpassning & till Fredrik som varit så jäkla underbar & gjort allting! Vad fan skulle jag gjort annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0