Konstigt

Tänk ändå att jag var hemma när jag var öppen ca 8 cm när jag skulle föda Liam :O Hade säkert hunnit öppna mig mer också innan vi kom ut till bilen! Jag spydde ju som en gris & man spyr ju när bebisen står mot på spineataggar el vad det nu tusan heter& då brukar man vara öppen 8 cm. Jag spydde verkligen ner HELA badrummet minns jag så Fredrik fick det roligt då han kom hem igen & fick städa haha. Men jag öppnade mig nog till 10cm hemma el i bilen eftersom huvudet var nästan ute när vi kom in. Inte så konstigt då att jag knappt kunde klä på mig kläderna för värkarna kom HELA tiden.
Brr,hur ska det gå denna gången då att klä på sig & innan barnvakten är här & nee fy,vill inte tänka på det :(
Snälla sätt i gång nu då allt är klart & inte mitt i natten!

Ähh nu krånglar internett IGEN! Skaffa alldrig mobilt bredband i från tele 2. Nu ska jag ut me Alma :) Fredrik & Liam har åkt till Stormyra för Liam skulle prova att klippa sig igen,hoppas han vågar det nu då. Han svettas så mkt när han är långhårig. Jag vågade inte följa med utifall jag får värkar igen då vill jag bara vara hemma & ta det lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0