Lungt

I magen idag,har inte kännt en enda rörelse sen i morse. Antar att det är normalt så hära på slutet när det är trångt åt lillen. Fasst den får ju skylla sig själv som alldrig vill komma ut :P
Idag har jag faktiskt tagit en promenad med Alma,Mamma & Ragge följde också med. Måsta passa på då jag inte hade några sammandragningar el ont,lite läskigt är det att gå när det är halt & har en draglapp med sig.
Har inte gjort så mkt mera idag änn att vara hos min mormor. Liam är bättre idag så han fick följa med dit & hälsa på.  Jag vill bara vara ute idag men tycker synd om Liam som inte kan följa med ut & leka en stund :( Blir hemma från dagis i morgon också,hostan sitter i fasst inte lika mkt som i går & han har orkat vara vaken hela dagen utan att sova vid lunch! Febern har gått ner så det är väll därför :) Känns som Liam inte varit på dagis på evigheter! Han var ju ledig förra Torsdagen också för han skulle på 3-års kontrollen då & om bebisen kommit ut tills på Måndag så blir han ju hemma i 10 dagar har vi bestämt,känns bäst så vill inte skicka i väg honom på dagis när han fått ett syskon som han ska bekanta sig med.

Nu leker han nere med farbror Viktor el ja, Viktor är inte här igentligen men Liam leker att han är det! Det gör han OFTA,tur att han har en låssas kompis att leka med iaf :P
I morse kunde jag inte låta bli att skratta åt honom,även om han inte får svära så låter det ju så roligt i bland & det är svårt att hålla sig för skratt. Åhh,läääävar vad många bilar! Det sa han idag när han tog fram bilarna som hör till hans bilbana. Han kan även dom fina orden:kattläävel & äckelhund! Äckelhund vet jag inte vart han harv fått i från men kattjävel kan man ju tänk att han fått från mig när Nisse skitit i torktumlaren ex. Gäller att passa sig för vad man säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0