Morron

Fredag igen,idag blir det Hudik för att träffa Sara & Malin :) Var länge sen så det ska bli skoj! Dock kan jag inte ta med mig bägge barnen själv & Fredrik ville inte gå på stan :( Så Fredrik & Liam skulle åka på Huddig & kolla på traktorer. Liam vill inte gå in på klädaffärer så det blir lite svårt kanske? Pluss att jag är rädd för att han ska springa i väg när jag måste sätta mig & amma,hur tusan gör man då? Det går ju bra när Fredrik också följer me & vi är 2 st men så svårt när han inte vill åka ståbrädan & springer rakt ut på parkeringar,jag vågar inte det! Inte idag iaf,ska prova någon annan dag att åka in utan att ha några ärenden så man bara kan prova lix & åka hem när det inte funkar. Har kommit på en ganska bra sak där med ammningen iaf,jag vill INTE amma ofentligen & tänker inte göra det heller,då kan man ju gå till bilen & sätta fasst Liam i bilstolen & amma i baksätet sen gå tillbax på stan igen :) Kan ju funka. Tycker det borde finnas ett litet avskillt ställe där man kan sitta i lugn & ro och amma på!

Nu vaknade Alina,Liam & Fredrik ligger & snarkar fortfarande dom <3 I natt har Liam verkligen varit duktig & flyttat sig lite längre åt pappas sida när jag skulle till att amma :) Mammas gofis!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Jag förstår om du inte vågar åka in med båda barnen själv. jag vågar knappt åka buss med Viggo själv :p Har inte ens hänt ännu... Jag satte mig med i bilen och amma då vi var på stan! :) Så dåligt med såna ställen i Hudik, lika så med skötbord m.m... Birsta City har ju ett sånt "familjerum", borde finnas i Hudik med..



Hoppas du får roligt på stan gumman <3 Kramar

2010-03-26 @ 14:47:10
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0