-8 kilo

Japp,nu ligger vågen på 65 kilo. 10 kilo kvar till 55. Låter sååå mkt :( Men det går nog fort,hoppas jag iaf :)
Jag försöker träna mera nu & jogga eftersom jag vill få bättre hålning samt mera muskler,inte stora muskler precis men lite iaf. Det svåraste tycker jag är att få bort fett från arnar (gäddhänget) ryggen & magen,det går bara INTE! Vart än jag läser står det att det inte går att punktförbränna fett utan man måste gå ner i vikt för att få bort det,alltså det går inte att träna bort det? Men hur mkt ska man igentligen behöva gå ner för att det ska försvinna? Jag tror det hjälps iaf lite av att träna dom områderna iaf! Jag passar inte i tubtoppar tex som jag tycker är så fint (bar rygg)

Liam & Fredrik har åkt till stan för att äta på donken med Karmor & karfar som Liam säger :) Jag & Alma har nyss varit ute & sprungit & gått innan dom åkte:) Blev 2 promenader idag 1 mitt på dagen också men Liam & Alina,jobbigt att skjuta vagnen när Liam står på ståbrädan upp för backar kan jag lova men det är ju bra.

Nee,nu ska jag njuta av lugnet en stund. Limpan har haft en riktig bråk & skrikdag idag,trots som det så fint kallas ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du barre. Skulle oxå behöva gå ner i vikt. Men jag är nog för lat just nu haha.

2010-05-28 @ 10:13:35
URL: http://zaralindgren.blogg.se/
Postat av: Mona

tur du som har lust och energi, själv orkar jag ej ta i tu med vikten. man måste må bra då

2010-06-25 @ 20:33:38
Postat av: Sverremarlin

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-06-29 @ 10:08:58
URL: http://sverremarlin.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0