Bluff

I går var jag & Thess in på Maxi för att köpa mellanblond som jag skulle lägga i håret. på förpackningen var det nästan brunt men tänkte står det mellanblond så ska det ju bli så pluss att det kanske inte tar så mkt på mitt hår,visst! Tur jag bara färgade underhåret säger jag bara. Nu har jag bestämt mig för att vara typ helblond & se förjävlig ut i håret över sommaren,möjligtvis lägga i en mkt ljus mellanblond el vad man ska säga,svårt att få det naturligt! Men blir nog bättre sen när det kommer lite utväxt & så :) Färgar nog det brunt igen till hösten/vintern men just nu kan jag inte hålla på & försöra håret något mera så får helt enkelt leva med att se ut såhära. Passar inte i blond tydligen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0