Ingen matlust?

Nej,hör & häpna jag har ingen matlust & har inte haft på 2 dagar nu. Jag som glatt stoppar i mig mina "poäng" I går blev det 4,5 poäng sparade så idag får jag äta 24 poäng :O Jag är INGE hungrig alla men fick trycka i mig 10 köttbullar pluss 2,5 dl pasta för 9 poäng & så har jag ätit frukost för 4 poäng. Jag kräktes nästan nu när jag åt :( Men måsta tvinga i mig för att inte komme ur spår med programmet! Haha,här måste man tvinga i sig maten när man bantar. Brukar inte alls vara svårt att äta för mig,har fan alldrig hänt tror jag? I morse hade jag så ont i magen oockså,precis som mensvärk fasst värre! Känns som jag inte har tid till att äta heller,ofta så är det bara Liam & Fredrik som äter middag & jag kanske tar en smärgås el så. Nu måste det bli skärpning på det men jag vet att matlusten kommer tebx snart,jag älskar ju att stoppa i mig allt möjligt,tyvär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0