Inte vara hemma?

Det går mkt bättre att inte stoppa i sig en massa skräp omman hittar på saker & inte är hemma hela dagen!
Nu har jag ätit glass & smakat godis av Liam,nu har jag inte så mkt poäng kvar & klockan är bara 13.15 :O Visst,jag klarar mig säkert igenom denna dag & kväll utan att äta över mina poäng men det är mkt bättre att försöka spara in på poängen så man får unna sig att äta mera frammåt kvällen tycker jag. & framförallt är det bättre att äta mat istället för snack,då blir man iaf mätt det blev jag inte nu precis mest illamående :(
Satt mig på träningscykeln 20 min för att känna mig lite piggare,man blir ju så slö av socker! PLÅS,PLÅS.
Fattar inte hur jag klarade mig igenom 40 min spinn förut? Ja menar,det är ju dubbelt så jobbigt!
jag vill börja gymma också,för att bygga upp kroppen & så tror jag att man kankse får en bättre hållning på den,jag går & sitter som en hösäck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0