Kaffe

Nu sitter jag här & tar det lungt med en kopp kaffe. Alina har nyss ätit & håller på att somna i vagnen sin.
Idag har jag inte haft lika mkt tryck & ont i huvudet,bara några gg. Brukar ju gå några dagar mellan som jag inte känner av något sen kommer det tebax & så håller det på. I går kväll kunde jag inte somna för det var som en skärande känsla som kom på en sekund & gick över lika fort,så är det hela tiden men då var det lite kraftigare.

Har skjussat mamma & pappa till stan efter dagislämningen,dom skulle på kryssning. Snart ska jag ut & gå med Ragge innan jag hämtar på dagis igen.
Brr,jag fryser! Mina naglar är allderless blåa.Hur kan man frysa när det är 24 grader inne? Jag som alltid brukar svettas. Tror jag ska ta en sväng på träningscykeln sen om jag orkar för att få upp lite värme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0