Svettigt värre

Idag har vi varit på Liam´s dagis på Venisage,det var jätte vackra saker alla barnen gjort,otroligt igentligen!
Vi grillade korv & sen fick alla baren glass av en STOR kissekatt som kom i från skogen :)

Nu sitter har med ett stort glas Cola Light,har nämligen varit ute på en liten Joggingtur & guud vad svettig jag blev!
Min kondition är ju inte den bästa haha. Joggar & går om varanatt

Nu ska jag ha en lungstund här med datan innan jag hoppar in i duchen.
Mina små älsklingar har jag kväll dom medans min stora skruvar bil el ja,radiobil.

Kommentarer
Postat av: Madeilene

hehe ja visst är det kul att se på allt de gör? :)

2010-05-26 @ 21:40:47
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Duktig du är som joggar gumman!!! :) Mysigt det lät på dagis... Vi måste ses nån dag!! :) Kram

2010-05-26 @ 21:55:43
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0