Är det inte roligt?

Att gå tillbaka i bland & rota sig igenom gammla inlägg som man skrivit i bloggen? Haha,ibland glömmer jag bort att jag läser min egen blogg och tänker såhära: haha,vilken puckad människa som skriver så här och som stavar så fel,kan inte vara mer än 13 år!
Jag var 20 år när jag började med den här bloggen om jag inte minns helt fel och skrev som en 13 åring.
Jag skriver inte så bra nu heller men faktiskt så stavar jag bättre och det är bloggens förtjänst!

Nu vaknade Alina precis,hon har haft en lång sovstund,skönt för både henne och mig :) Nu blir det Lunch för oss båda och mys innan vi ska hämta brorsan på dagis.

Bye!

Slänger upp en gammal bild i från Liams 1 års-kalas som känns som det var i går! Fräsiga möbler man hade då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0