Bollhav

Jag kom på den briljanta iden att bygga ett hemma bollhav till barnen för ett tag sen :P
Måste säga att det är mega svårt att få tag på bollhavsbollar!
Nu finns det på Blocket men inte många ville skicka och det behövs ju en del bollar.
Pratat med 2 st som har mkt bollar att sälja men det blev så himmla dyrt så nu har jag tänkt som så att vi får köpa bollar allt efter som.
Har nu köpt sånnadär midre säckar med bollar 1 på Blocket för 50kr de kostar 149kr styck på leksaksaffärerna. Sen har jag budat två paket på Tradera med samma bollar,verkligen fina pastellfärger!
Vet inte om dom är så hållbara tyvär då jag hört att de orginella ni vet dom dära röda,gula,gröna som finns på Mc donald´s och Buspalatset håller mkt bättre och det var sånna jag tänkt köpa i från början men varit så dyra.
Han som sålde dom hade haft sina i 5 år och inte alls många hade blivit ihoptryckta.
Eftersom vi ska bygga ett ganska stort så Liam också får plats så behövs det som sagt många och fyller vi i de bollar vi snart kommer att ha så kommer dom med stor sannorlighet att gå sönder då det är för några.
Men barnen ska få bollarna i Julklapp så förhoppnigsvis har vi hunnit fixa mer bollar!
Kanske barnen kan önska sig bollar till bolhavet av fler än oss också ju :)
Liam är det så svårt att köpa till eftersom han redan har allt!



Vi tänkte bygga ett som det vita :) gör man ett mindre får nog bara Alina plats om man fyller en liten pool exempelvis

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Roligt med bollhav!! Skulle oxå vilja ha här hemma :)

2010-11-25 @ 11:01:23
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja,man tänker ju själv hur roligt det hade varit att ha det hemma som liten ;)

Det finns faktiskt bollhav för vuxna också,de sägs vara bra mot stress osv :)

2010-11-25 @ 11:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0