Fredag :D

Hejsan! Ville bara tipsa om att Halens.se har satt ner sina priser på leksaker rejält nu!
Jag har köpt klart julklapparna till barnen och några till deras kusiner också. Men även Fredrik ska köpa också :)

Jag beställde flexitrack,bilbana,robottestbanan åt Liam (mkt banor blir det) Sen har jag redan köpt några som jag redan slagit in.

Till Alina beställde jag Hello kitty docksängen,vilket pris!!! 199kr :O Det är billigt mot för i leksaksaffären.
Även hon har jag köpt till som jag redan slagit in.

Jätte bra också att man kan ta på Faktura och välja att delbetala om man vill :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, tack för tipset! Jag behöver en massa nya saker till huset! = )

2010-11-26 @ 16:49:13
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: Sofie

Linn:Varsågod :)

2010-11-26 @ 16:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0